Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Μια μέρα στο μινωικό ανάκτορο!

Στο πλαίσιο μιας άσκησης δημιουργικής γραφής στο μάθημα της ιστορίας η μαθήτρια της Α΄τάξης Αγγελική Παντελίδου έγραψε ένα πολύ όμορφο κείμενο με θέμα μια μέρα στο εργαστήρι δύο τεχνιτών σε ένα μινωικό ανάκτορο. Απολαύστε το!


 -Πρόσιμνος:Ξέρεις Πύλιε, ο βασιλιάς μου ζήτησε να του φτιάξω κοσμήματα για τη βασίλισσα.Τι λες να του φτιάξω;
-Πύλιος:Πρόσιμνε,έφεραν από την Κρήτη χαλκό,χρυσό και ασήμι.
-Πρόσιμνος:Θα δημιουργήσω ένα όμορφο βραχιόλι με χρυσό και στο κέντρο θα βάλω ένα στεφάνι από ελεφαντόδοντο.
-Πύλιος:Εγώ θα σου πρότεινα να φτιάξεις ένα δαχτυλίδι με τη θεά Πότνια. Τη λατρεύει η βασίλισσα. -Πρόσιμνος: Έχεις δίκιο.Θα σκαλίσω τη θεά και τους τέσσερις δαίμονες που της προσφέρουν κρασί.Εσύ τι θα φτιάξεις;
-Πύλιος:Εγώ έχω να τελειώσω την τοιχογραφία των δύο πολεμιστών με το άρμα.
-Πρόσιμνος: Είμαι σίγουρος ,πως τα έργα μας θα μείνουν στην ιστορία και θα τα θαυμάζουν οι επόμενες γενιές.
-Πύλιος:Συμφωνώ μαζί σου.Κάποια μέρα θα συζητούν όλοι για την τέχνη μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου